16 Aralık 2010 Perşembe

okul öncesi eğitim setleri




ADIM ADIM NEDİR?
        İlk bakışta bir kitap dizisi gibi görünse de Adım Adım, bundan daha öte bir medyadır.
Adım Adım geleneksel eğitim-öğretim araçlarının yanı sıra teknoloji tabanlı uygulamaların da kullanıldığı modern bir eğitim setidir.

     Çocukların kitaplara bakabilme becerisi, 9. aydan itibaren gelişir. Adım Adım, kolaylıkla özdeşlik kurabilecekleri görsel karakterlerle, çocukların ilgi odağı olur. Öte yandan, özgün olarak kurgulanmış oyunlar, hem çocukların oyun içinde gelişimini sağlar hem de anne babaların çocuklarıyla geçirdiği zamanın kalitesini artırır.
       Her ay adresinize gönderilecek Adım Adım setlerinin içinde:
  • Bebeğinizin aylık gelişimine uygun olarak hazırlanmış interaktif bir Adım Adım kitabı vardır.  Adım Adım kitapları, bebeğinizin/çocuğunuzun zihinsel, sosyal, motor ve duygusal gelişimini destekleyici etkinlikler ile ev ortamında nelerin daha iyi yapılabileceğini anlatan öneriler sunar.
  • Etkinlikler için gereken donanım, o ayki gönderinin içinde yer alır.
  • Yanı sıra, Türkiye’de eksikliği çekilen çocuk müzikleri/şarkıları, Adım Adım setinin bir parçası olarak her ay bebeğinizin/çocuğunuzun ruhunu şenlendirir.
  • Tüm bunlara ek olarak abonelere, sürpriz hediyeler, çocuk gelişimiyle ilgili bilgiler ve bebeğinize okuyabileceğiniz kitaplar da Adım Adım setiyle birlikte sizlere ulaşacaktır.


ADIM ADIM NE İŞE YARAR?
      Çocuklarının ihtiyaçlarının farkında olup bunları karşılayabilen, duygularını okuyup onların gelişmesi için yeterli alan sağlayabilen anne babaların çocukları kendilerini güvende hissederler. Adım Adım kitap serisi çocuklara, ama öncelikle anne babalara hitap ederek onların çocuklarıyla sağlıklı bir ilişki kurmalarına yardımcı olmaktır.

         Çocukların o ayki seviyelerine göre hazırlanmış her bir kitapta, zihinsel, sosyal, motor ve duygusal becerileri geliştirmek üzere kurgulanmış etkinlikler, anne baba ve çocuklar arasındaki ilişkinin desteğiyle, çocukların gelişimini destekler.
Adım Adım serisinde çocuğunuzun;

  • Yaşına uygun zihinsel, motor, dil ve sosyal-duygusal gelişimini takip edebilirsiniz.
  • Yukarıdaki gelişim alanlarını destekleyen aktivitelere ulaşabilirsiniz.
  • Duygusal gelişimi içerisinde karşılaşabileceğiniz zorluklarla ilgili aydınlatıcı bilgilere ulaşabilirsiniz.
  • Oyun yoluyla çocuğunuzla olan karşılıklı ilişkinizi güçlendirebilir ve onun gelişimini destekleyebilirsiniz.
  • aşı ilerledikçe genişleyen sosyal çevreye adapte olabilmesini destekleyebilirsiniz.
  • Hayal gücü ve yaratıcılığını geliştirirsiniz.
       Adım Adım serisi, çocuğunuzu sadece eğitmenizi değil, onunla keyifli bir ilişki kurmanızı sağlar. Bu sayede çocuğunuzun zihinsel, motor, dil ve sosyal-duygusal gelişimi desteklenir.

        Mikado Yayınları tarafından hazırlanan “Adım Adım kitap serisi artık 4 yaşa kadar da eğitim verebilecek kitapçıklar hazırladı. Anne ve babalar 48 aya kadar olan çocuklarının eğitimi için bu setten yararlanabilecekler. 4 yaşa kadar hazırlanan eğitim setlerinde serbest oyunu yönlendirecek farklı kitaplar ve aktiviteler yer almakta. Veliler tarafından büyük ilgi gören seri, çocukları ile sağlıklı ilişki kurabilmeleri için büyük bir yardımcı olmaya devam ediyor.

         PSİ Aile ve Çocuk Merkezi’nde Feriha Şenkaya Dildar liderliğinde hazırlan seri, 9 aydan 48 aya kadar gecen süreç içersinde çocukları hem eğitici hem de eğlendirici bir yolculuğa çıkartıyor.

      Aileye yeni bir bebeğin katılmasıyla değişen aile içi dengeler, ihtiyaçlar, endişeler ve merakları ele alan bu makaleler ailelere yol göstermeyi hedefliyor. 9 aydan 48 aya uzanan dönem için ise çocuğun duygusal, fiziksel ve zihinsel gelişim sürecinde ona eşlik eden bir yetişkinle, kolay ulaşılabilecek malzemelerle uygulanabilen oyunlar içeren aylık setler yer almakta. Bu aylık setler anneyle babanın çocuklarıyla keyifli ve kaliteli zaman geçirmesini hedeflerken aynı zamanda anne baba için bir rehber niteliği taşıyor. Setlerin içinde ayrıca çocuk müzikleri ve interaktif iletişim kurmak için gerekli oyuncaklar katılarak eğitim ile eğlenceyi bir arada harmanlıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder