27 Aralık 2010 Pazartesi

FikriMühim ve nestlé nesfit kırmızı meyveli

FikriMühim-Türkiye'nin ilk ağızdan ağıza pazarlama ajansı

nihayet benimde fikrimühim hediye paketim geldi, sabah kocaman bir kutuyu kargocunun elinde görünce şaşırdım, ve

nesfit kasesi
oto kokusu
235 gr nestlé nesfit kırmızı meyveli
8 adet 1 TL lik inidirmi kuponları






gerçektende nestlé nesfit kırmızı meyveliyi beğendim, doğum sonrası muzdarip olduğum kilo sorunumdan dolayı yemediğim tam tahıllı gevrek kalmamıştı, ve en fazla 3 gün dayanabiliyordum tatlarına, sonunda sevgili bedişime kalıyordu ve o da çerez gibi tüketiyordu.
sabah kargoyu açtığımız zaman yüzündeki ifade ve şu cümle şunlardı :



-yaşasın kargom gelmiş annem bana cornflakes almış (tüm tahıl gevreklerimizin ortak adı)
-bu benim senin değil anne...

çocuk biliyor tabi, anne sonunda yemiyor aldıklarını, hepsi kendisine kalıyor...
ama bu sefer anne beğendi, sadece şekerli tahıl tadını almadım, şekerle bütünleşen ekşi kırmızı meyveler, ahududu, çilek, vişne... şekerli tahıl tadı insanı baymıyor,
diyettekilere tavsiye ederim...


Fikri Mühim kimdir?


•Türkiye’nin ilk ve tek Ağızdan Ağıza Pazarlama / WOMM (Word of Mouth Marketing) hareketidir.


•Markaları yönlendirme gücünü bizzat tüketiciye veren bir pazarlama devrimidir.


•Günlük hayata ve bu hayatın ayrılmaz bir parçası olan sohbetlere yepyeni bir anlam ve amaç yükleyen benzersiz bir oluşumdur.


•Tüketiciye üreticiyi etkileme şansı veren; ürün, hizmet ve reklamlara “ben de varım” diye haykırma olanağı tanıyan emsalsiz bir fırsattır.


•Fikirlerinizin; gazete ve televizyonlarda gördüğünüz iş adamlarına, yöneticilere ve CEO’lara kadar ulaşmasını ve onlar tarafından mühimsenmesini sağlayan bir iletişim platformudur.


•Günlük yaşamda kullandığınız ya da tecrübe sahibi olduğunuz ürün ve hizmetler hakkında yaptığınız konuşmaların, uçup gitmek şöyle dursun, markaları yönlendirecek kadar güçlü hale geldiği bir sanal ortamdır.


•Şeffaflığı, dürüstlüğü ve interaktif iletişimi esas alan, mühim fikirli insanların gönüllü marka temsilciliği üzerine kurulu, renkli bir web sitesidir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder