10 Aralık 2010 Cuma

MONÇİÇİLERİM VE ESKİ ÇİZGİ FİLMLERE ÖZLEMİM





geçen markafoni sitesini gezerken bir anda çocukluguma gittim, çok severdim bu çizgi filmi, 1980' lerin sonunda yayınlanırdı, eskilerin herşeyi güzel çizgi filmleri bile, bedişime monçiçi diyorum bana kızıyo:


-ba ba ba ba annem bana moncici diyoy, ona kıj.... ben bedişim...

benim gibi çizgi film hayranlarına eskilerden birkaç örnek:


                                                                     alvin ve arkadaşları

atlantis kayıp dünya

                                                                        bay meraklı
 
                                                                              candy

 heidi

                                                               he-man

                                                              he-man iskeletor


                                                                      kalimero


                                                                       redkit

                                                                      şeker pempe


                                                                       taş devri


                                                                          temel reis


                                                                varyemez amca

   

                                                                       Yakari

                                                                         hayalet avcıları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder